fredag 14 september 2012

Målet i sikte

Hösten är här. Vårens och försommarens träningsaktviteter (Blogger bootcamp, PT och löpskola) har satt spår. Jag har fortsatt med löpskola del 2 under hösten och var med och sprang både Bellmanstafetten och Tjejmilen. Det har verkligen funkat för mej med små mål i träningstillvaron och jag är både starkare och snabbare nu, som jag så gärna ville. Målet är ett luddigt "behålla fin form och smidighet medan jag åldras", men även att springa tio kilometer under en timme. Det är helt klart realistiska mål.

Något har hänt med blogger så jag inte kan lägga in bilder. Typiskt, jag som hade så fina. Nåja. Ni får tänka er en vacker himmel med en dubbel regnbåge, mörka moln och strilande solstrålar över ett hav av löpare på norra Djurgården. Vissa bilder fastnat på näthinnan, den var en sådan.

Imorgon ska jag till optikern och kolla synen. Det har jag inte gjort sedan jag tog körkort. Längre armar om kvällarna, en trött rygg och en puff från ergonomen på jobbet, har fått mig att tycka att det är dax.

1 kommentar:

  1. Ojojoj vad du hade trillat ut ur min RSS-läsare. Nu är det ordnat: laga nu bildfunktionen så att vi får se alla vackra foton!

    SvaraRadera

Här är ditt utrymme att skriva, tycka och kommentera! Gör det.