onsdag 21 maj 2008

Nybörjare på Tradera

Jag är en sån himla bra affärskvinna! Kan precis alla trick för att göra dom bästa fynden! Hrmmm.
Efter månadslånga studier av budgivning, prissättning och varuutbud vågade jag mig nyligen på lite budgivning. Och förlorade förstås, jag var ju försiktig!
Så härom dagen vann jag min första auktion. Glädjen var på topp, jag hade fyndat! Idag slet jag upp paketet som kommit med posten. "Stopp! Halt! Nej, det här är inte vad jag tänkt mig." Snabb kontakt med säljaren via mail, som genast ringde tillbaka och var alldeles bedrövad. Vad ska vi göra?
När jag lagt på luren och gått ut i köket för att titta på mitt felköp insåg jag att det fattas en sak! Nytt mail till en ännu mer bedrövad försäljare.
Min första Traderaaffär hade kunnat bli en katastrof om inte säljaren varit både rutinerad och snäll. Han hittade den förlorade delen och skickar den tillsammans med lite kompensation för att jag blivit så besviken. Vilket inte ens var hans fel!!
Slipad affärskvinna, eller hur?!

1 kommentar:

  1. Men jösses, vilken otur! Första affären och allt. Tur att du har att göra med en trevlig person iaf!

    SvaraRadera

Här är ditt utrymme att skriva, tycka och kommentera! Gör det.