söndag 27 april 2008

När står kungen på ett ben?

En skön helg sammanfattas med lite bilder:

Nuförtiden får jag blommor med skaft, så då sätter jag dom i en vas med vatten.

Det här var helgen som jag tog tag i soffkuddsproblematiken i vårt hem! Fyra av fem klara, att Moa är skeptisk till färgkombinationen med soffan kan jag förstå men jag gillar tyget, punkt slut.

Och här hänger Joacims lajv-kläder och väntar, nytvättade, ostrukna och alldeles underbart gamliga! Precis som det ska va!

Provsovning av tältet, klockan är 22.10, men kamerablixten sabbade all nattstämning som råder därute i trädgården!
Go'natt, nu ska jag krypa ner i min mjuka, sköna, varma säng-inne!

Och du förresten: När han tar på sig byxorna!!

1 kommentar:

  1. Trevligt med bilder! Snygga kuddar - tyget är väldigt mkt "ulrika". Kram från mej.

    SvaraRadera

Här är ditt utrymme att skriva, tycka och kommentera! Gör det.