fredag 10 juli 2009

Äntligen semester!!!!!!!!

...eller nåt, för jag gillar ju vardagen och mitt jobb och nu regnar det ju ändå. Fast i dag på eftermiddagen sprack himlen upp och solen log över hela mig!

Imorgon ska jag på turridning med mina tjejkompisar. Jag som knappt suttit på en hästrygg i hela mitt liv.


Bilden har Gry gjort (borde jag märka mina bilder här?)!

En gång blev jag hästbiten, faktiskt! I låret. Det blev ett rött, blått och till sist grönt märke. Jag har förhoppningar om att det ska ta någon annanstans nästa gång, det verkar ju så kul att vara hästbiten!

1 kommentar:

  1. Hoppas att turridningen blev en trevlig upplevelse! Kul att rida tycker jag, fast nu var det några år sen. Kram, Josse!

    SvaraRadera

Här är ditt utrymme att skriva, tycka och kommentera! Gör det.