måndag 27 april 2009

Helgen är över, full fart in i veckan!

Jag gör som Mrs Li och publicerar en lista på bilder tagna i helgen, i text:
1. Tre tonåringar i baksätet på bilen, alla tre syns för att det är så trångt där bak!
2. En Lokatt.
3. En get och ett gårdssvin.
4. En zebra.
5. Ett vattensvin och en mara.
6. Kameler.
7. Tigrar.
8. Älgar.
9. Lejon som gör lejon.
10. Mamma och pappas snygga kakel. (Jag antar att jag inte fick med hela köket på en bild!)
10. Min kompis Lumumma famför ett hav av påskliljor i en slottspark.
11. Gry, som matar änder.
12. Gry, som slår morfar i minigolf. (Mormor vann!)
13. Inga bilder på Moa och Tove som spelar minigolf, dom tog tåget till en kompis i Norrköping. Såna är dom tonåringarna, dom bara drar!

Japp, det var väl allt! Nu ska jag fortsätta måleriprojektet i gillestugan. Avbrottet var trevligt, men nu börjar jag bli trött på stöket här hemma!

1 kommentar:

  1. Vilken kul idé. Man ser allt framför sig, behöver inga kort.

    SvaraRadera

Här är ditt utrymme att skriva, tycka och kommentera! Gör det.