onsdag 4 juni 2008

Söka jobb

Imorgon ska jag på anställningsintervju. Jag ska ha jobbet, det passar mig och jag gillar företaget. Så här sitter jag nu med mask på ansiktet och fjärilar i magen. Alla goda råd ekar i huvudet, men jag vet att jag inte kommer att vara särskilt nervös imorgon. Jag har träffat nya människor förut och jag tycker att det är roligt. Antingen uppstår tycke och jag har en chans att få jobbet, eller så blir det inte så. Men ingen annan kommer att gå före mig i kön, vi har alla samma chans! Jag är förberedd, jag vet vad jag vill och det är en så skön känsla!
Önska mig lycka till.
Tack!

____uppdatering____

Allt gick bra! Fjärilarna stannade i magen ända till morgonen, men så snart jag anmält mig i tid vid receptionen, med alla intyg nedpackad i väskan och allt annat i ordning flög de sin kos.
Efter intervjun blev det lunch med karlsloken, som jobbar alldeles i närheten. Matjessill och färskpotatis!

3 kommentarer:

  1. LYCKA TILL I MORGON! :-) Var bara den du är och visa att du är bäst, så kommer det gå kanon! Jag håller tummarna.

    SvaraRadera
  2. Skönt att det gick bra och kändes bra! Sill och potatis är nästan oslagbart. :P

    SvaraRadera
  3. Jag får således önska riktigt stort lycka till i efterskott.

    SvaraRadera

Här är ditt utrymme att skriva, tycka och kommentera! Gör det.