måndag 26 maj 2008

Dokumentation

Helgen som gick sammanfattas med lite bilder tagna med min alldeles egen sploirans nya morsdagskamera. Den gladde mig mer än vad jag kunnat ana, så nu blir snart stackars pysselitenläsare bombarderade med foton från mina vardagar.

Men den här helgen var det FEST tillsammans med lummumma & co. gjorde vi (bland annat) följande:
Vi kollade om vi hade muskler och exakt var i kroppen dom sitter. Jag tror att jag pekar på axel musklerna, eller är det sätesmuskeln?

Vi åt så fantastiskt god och vacker mat! Är man speciellt nyfiken på vad som låg på tallriken rekommenderas en titt här! (Alltså här'et är en länk)

Ja, den här bilden tycker jag sammanfattar söndagen ganska bra, plus att den visar vilket strålande fotografämne jag är! Det väsentliga är både(hyfsat) i fokus och (hyfsat) centrerat!

Okej då, det blir väl en bild till då! En bonusbild på min barndomsvän, som är värsta elitkocken! Och hon är sååå snygg! Hundens intresserade blick är riktat mot mitt kamerafipplande, han glömde faktiskt bort köttfärsen för en stund! Dom lyxiga drinkarna står bakom ryggen och syns tyvärr inte i bild. Attans osis, för dom var inte bara jättegoda utan även snyggt serverade.

2 kommentarer:

  1. Vilka bra härliga talande livfulla bilder! Så skareva! Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh så trevligt och fint allting. Vet av erfarenhet att det är trevligt i det där huset. :-) Och man kan träffa trevliga människor där också! :-)

    SvaraRadera

Här är ditt utrymme att skriva, tycka och kommentera! Gör det.