tisdag 2 december 2008

Regnsvart

Åter var favvo-passet inställt! Nu har jag mailat till gymet och föreslagit en förändring. Man kan väl inte ställa in pass för att för få är anmälda? Om det bara är en anmäld, som har betalat för att träna, då ska man väl erbjuda träningen, eller?
Jag och min kompis tränade jazzdans i tidernas begynnelse, vi hade även ett antal barngrupper som vi ledde. Ibland satt ett ensamt barn på golvet när vi kom och då såg vi till att dansen blev extra rolig den gången!
Nu är problemet egentligen inte att för få vill träna, utan att för få anmäler sig och att idén att ställa in när färre än 5 anmält sig är ny! Mitt förslag är: information! Vi får väl se hur det går. Jag hoppas att fler anmäler sig, alternativt att man tänker om lite. Jag själv anmäler mig inte, "för det finns ju alltid plats", och missar jag tiden får jag en varning i bokninssystemet. Hyfsat osmidigt, tycker jag.
Efter hemfärd från jobbet en regnsvart eftermiddag kan utsikten om ett skönt träningspass vara det som ändå håller humöret och modet uppe. Då får man inte ställa in!
PS. Jag lärde mig i alla fall att busvissla, när jag satt där och körde i regnmörkret!

1 kommentar:

  1. Jag håller med - knäppt system! Bra att du skickade iväg förslag till förändring. Jag ska prova på ngt slags pass med skivstång ikväll! Hjälp! Upp till bevis liksom... Kram.

    SvaraRadera

Här är ditt utrymme att skriva, tycka och kommentera! Gör det.