onsdag 18 juni 2008

Dagens Order!

På uppmaning/order av lumumma kommer här dagens order, lite pö om pö, från Pysseliten:

  1. Ge mig mer tid!
  2. Le lite mot någon du möter idag! :)
  3. Knyckt, men inte en sämre order för det: Pilla mig i håret, läääänge!!!
  4. Våga fråga!
  5. Dansa!

Bara en lite kul grej, som jag just upptäckt! Om man följer dagens utmaning till dess ursprung, så hittar man Lotten, som finns i min favvo-lista som roten till hela kedjan, bara fem bloggar bort! Visst är det kul med bloggvärldens vindlande korridorer?

Igår blev jag intervjuad av min lillebrorsbarndomskompisstorasyster och vi kände igen varann!!

1 kommentar:

  1. Bloggvärlden är liten! (Fast stor). Nu blir jag ju väldigt nyfiken - angående ditt kryptiska meddelande hos mig. Men jag väntar snällt. Tack för svaren på utmaningen! Väldigt bra sådana. Särskilt Våga fråga och Dansa! Dansa liksom! Underbart!

    SvaraRadera

Här är ditt utrymme att skriva, tycka och kommentera! Gör det.